We simplify and improve!

We simplify and improve!

1956

4human HRM har siden opprinnelsen

helt tilbake til 1956 – jobbet innenfor HR segmentet. Selskapet er arnestedet for Norsk Lønn og Personal (NLP) som ble brukt som lønnssystem i nesten alle norske kommuner og fylkeskommuner.

Siste halvdel av 2000-tallet besluttet selskapet å satse sterkt innenfor nye HR segmenter, og utviklet reiseregningssystemet AD Travel (i dag bedre kjent som 4human HRM Travel). I februar 2015 kjøpte 4human selskapet Evolution Software med sitt skybaserte HRM system. Selskapet ser store muligheter innenfor HR segmentet, som er det neste store innenfor administrative løsninger for næringslivet etter de siste ti-års fokus på implementering av ERP- og CRM løsninger.

Med HRM løsningene er 4human posisjonert som markedsleder i det norske markedet, og er i dag en ledende Software-tech leverandør, som i tillegg til å tilby HRM-løsninger også tilbyr Kvalitetsstyrings systemer med tilhørende konsulenttjenester.

Vi jobber hardt og målrettet for å hjelpe norske selskaper med å digitalisere deres HR prosesser.

Vi skal forenkle og forbedre arbeidsdagen til leder og ansatte i norske og internasjonale virksomhetert, og vårt commitment til kundene er:

                        We Simplify and Improve

For å forsterke, og understreke, vårt fokus på de ansatte hos kundene våre, endret vi navn fra AD-Gruppen til 4human i 2016.

 

 

4human leverer HRM systemene 4human HRM og TQM Enterprise til 900 selskaper spredt i hele Norge med mer enn 250.000 ansatte. Våre skybaserte HRM løsninger effektiviserer personalprosesser, reduserer sykefravær, bedrer oppfølgingsrutiner, sikrer positive og engasjerende Onboarding prosesser av nyansatte, trygger Kvalitet og HMS prosesser og bidrar til at ledere og medarbeidere blir bedre i sine roller.

4human har et eget utviklingsteam som jobber med å videreutvikle 4human HRM og TQM Enterprise, samt skreddersyr integrasjoner for kunder som måtte ha behov for egenutviklede løsninger. Våre digitale HR-løsninger bidrar også til effektiv digitalisering av det offentlige Norge, gjennom tett integrasjon med elektroniske tjenester fra Altinn og Nav.

4human HRM Travel er vårt reiseregningssystem for digitalisering og forenkling av utlegg og reiseregninger. 4human HRM Travel er et moderne verktøy for ledere og ansatte for håndtering og godkjenning av reiseregninger og utlegg.

Ny HR-plattform

Sommeren 2018 kjøpte 4human HRM programvareselskapet TQM Partner AS, en av Norges ledende leverandører av systemer for kvalitetsstyring, HMS og miljø. Dette styrket vår posisjon i markedet som en av Norges ledende innen HR-løsninger. Dette forbedrer vår produktportefølje som består nå av blant annet HR-ledelse og oppfølging, reise- og tidssystem, personal-, leder- og HMS-håndbøker og kvalitetsstyring, helse, miljø og sikkerhet.

I 2021 kjøpte 4human opp Simpli Software. Vårt søsterselskap tilbyr rådgivning og styringssystemer innenfor områdene kvalitet, HMS og miljø. 4human styrker dermed sin posisjon som et av Norges ledende Software-tech leverandører.

book møte hos 4human

Vi jobber hardt for å forenkle og forbedre norske arbeidsplasser. For mange er 4human deres digitale HR-assistent, for andre er 4human deres første interaksjon med arbeidsdagen gjennom en enkel pålogging på sitt skybaserte skrivebord. Flere tusen forbinder oss med selskapet som leverer effektive reisesystemer for deres bedrift, slik at de ikke trenger å bruke unødvendig tid på manuelle reiseregninger.

Vi er under stor vekst og jobber med selskaper i alle størrelser og bransjer, både i offentlig og privat sektor. Vi leverer HR- løsninger til kommuner, skoler, helsebransjer, SMB og store virksomheter over hele landet. Vårt mål er å forenkle og forbedre arbeidsdagen til våre kunder og dette fanges opp i vår tagline: We simplify and improve. Vi ser fremover, bygger tillit og leverer kvalitet i det vi gjør. Det er dette som har fått oss her vi er.

Alle våre produkter er skybaserte og alltid tilgjengelige uansett hvor du er. Dette gir deg som kunde mange fordeler: stabilitet, fleksibilitet, skalerbarhet, tilgjengelighet, brukervennlighet og det er godt for miljøet.

Bransjer

Noen kunder

Nærmere 1.100 selskaper spredt over hele Norge med mer enn 300.000 ansatte bruker tjenester fra 4human.

Varehandel og detaljister

Bohus

Coop Norge

Lerøy

Hennig-Olsen

Jernia

Lampemagasinet

Nille

Helse og velvære

Krogh Optikk

Aktimed

Fresh Fitness Norge

Helseservice Engros

Alliance optikk

Norges Astma- og Allergiforbund

Utdannelse og forskning

Læringsverkstedet

Espiria

Barnekreftforeningen

Allservice

Lovisenberg Diakonale Høgskole

Hop Videregående Skole

 

Business og tjenesteyting

Brandsdal Group

Broadnet

Infocare

Klassekampen

Loomis

Markedskraft

Norgesenergi

NAF

Nortura

Widerøe

Bodø Energi

Bygg og anlegg

Assemblin

Avantor

Brødrene Dahl

Leca Norge

Oceaneering

Optimera

Otis AS

Bank, finans og rådgivning

Accountor

Andebu Sparebank

Bull & Co

Landkreditt

Sbanken

Komplett Bank

 

Book et møte med oss

Bruk kalenderen og hold av tiden til en av våre selgere, avtal møtetidspunkt på under 30 sekunder.

Våre selskaper:

Vår forretningside og verdier

Siden oppstarten i 1956 har vi tenkt fremover, vi har aldri stått på stedehvil. En av årsakene til at vi er her i dag er våre kunder som hele tiden utfordrer og utvikler oss, våre ansatte og ikke minst våre kjerneverdier: Kvalitet, tillit og fremtidsrettet.

Målet for alle våre forretningsområder er å gjøre våre kunders ledere og medarbeidere bedre, ved bruk av digitalisering og informasjonssystemer. Vi har lært og erfart at vi hele tiden må endre oss for å henge med og det har vi gjort i mer enn 60 år.

Innen HRM leverer 4human HRM leder- og personalsystemet Evolution. Dette komplette lederverktøyet forenkler og forbedrer lederens oppgaver og rutiner, gjennom bedret kontroll, enkelhet og organisering.

KONTAKT OSS

   salg@4humanHRM.no
   97 00 99 95       + tast 1
   Rådhusgata 23B, 0158 Oslo
   Stensarmen 16, 3112 Tønsberg
   Tuneveien 89, 1712 Grålum

   Skogstøstraen 25, 4029 Stavanger
   Meld deg på Nyhetsbrev