Slik påvirket Corona Widerøe
Hvordan 4human HRM har hjulpet Widerøe med å effektivisere deres HR-arbeid.
Gikk du glipp av årets Peopletech Webinar? Da har du mulighet til å se den nå. I hvert fall en liten del av den. Vår gode kunde, Tove Pettersen, snakker litt om hvordan coronasituasjonen har påvirket Widerøe, og hvordan vi i 4human hjalp til med å effektivisere Widerøes HR-arbeid.
Beskrivelse:
Widerøe startet jobben med å digitalisere HR-arbeidet. Men så, kom koronakrisen over oss! Da krisen inntraff, var Widerøe et av de første selskapene som ble truffet av pandemien. Mye av inntektsgrunnlaget forsvant over natten, og flere av deres ansatte ble permittert.
Vår gode kunde Tove Pettersen, HR-direktør i Widerøe, vil snakke litt om hvordan coronasituasjonen har påvirket deres virksomhet, og hvordan vi i 4human HRM har hjulpet Widerøe med å effektivisere deres HR-arbeid. Vi vil også se nærmere på noen av utfordringene til Widerøe innen HR.
Alle ansatte i Widerøe har i dag tilgang til ansattportalen, hvor en kan søke om ferie, få oversikt over fravær, søke og finne informasjon i Personalhåndboken, og hvor en ansatt kan bli fulgt opp av en moderne sykefraværsløsning når en medarbeider blir syk.
Vår salgsrådgiver, Pål Kristian Eggen, er også på plass og vil snakke litt om dette med HR Master system, og viktigheten med integrasjoner i HR.
Du vil i dette miniforedraget lære om:
- Hvordan coronaviruset har påvirket Widerøe
- Widerøe’s utfordringer innen HR
- Samarbeid mellom 4human og Widerøe
- HR Master system og integrasjoner
Vår representant


Innen HRM leverer 4human HRM leder- og personalsystemet Evolution. Dette komplette lederverktøyet forenkler og forbedrer lederens oppgaver og rutiner, gjennom bedret kontroll, enkelhet og organisering.
INFORMASJON
KONTAKT OSS
salg@4humanHRM.no
97 00 99 95 + tast 1
Rådhusgata 23B, 0158 Oslo
Tuneveien 89, 1712 Grålum
Skogstøstraen 25, 4029 Stavanger
Meld deg på Nyhetsbrev