Ansattportal for dine ansatte
Kontakt ossHva løser ansattportalen?
4human ansattportal er en digital lagringsplass, hvor dine ansatte kan oppsøke viktig informasjon. I tillegg kan medarbeidere her søke om ferie, legge inn eventuell fravær, og registrere øvrige hendelser. Portalen bidrar til at dine ansatte blir mer selvhjulpne, hvor du som leder kan fokusere mindre på administrasjonsoppgaver, og mer på daglige “day-to-day” oppgaver.
Med ansattportalen kan dine ansatte blant annet:
- Få tilgang til digitale håndbøker
- Sende inn feriesøknad
- Melde inn egenmelding
- huke av kurs og kompetanse
- Legge inn sykefravær.

Skybasert ansattportal
Ansatte kan logge inn i ansattportalen fra PC, mobil, nettbrett og smartklokke (for de som har det), og registrere egenmelding og fravær fra sengekanten. Denne funksjonen henger sammen med funksjonaliteten til Helsetelefonen, der ansatte kan huke av for å bli kontaktet av lege/sykepleier ved innsending av egenmelding.
Ansattportalen bidrar til økt selvstendighet og mindre papirarbeid for ledere.
Timeregistrering kan også føres fra ansattportalen, og all lagring er skybasert. Ansattportalen er tilgjengelig for alle virksomheter med en instans i 4human HRM.

Innen HRM leverer 4human HRM leder- og personalsystemet Evolution. Dette komplette lederverktøyet forenkler og forbedrer lederens oppgaver og rutiner, gjennom bedret kontroll, enkelhet og organisering.
MODULER
INFORMASJON
KONTAKT OSS
salg@4humanHRM.no
97 00 99 95 + tast 1
Rådhusgata 23B, 0158 Oslo
Tuneveien 89, 1712 Grålum
Skogstøstraen 25, 4029 Stavanger
Meld deg på Nyhetsbrev